Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Rien & Nans - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Rien & Nans - WaarBenJij.nu

Singapore

Blijf op de hoogte en volg Rien & Nans

16 Juni 2014 | Singapore, Singapore

2 vluchten naar singapore best zwaar maar de vliegtuigjes vallen wel mee, de service van Air-Asia is prima. Bij aankomst in ons hotel blijken we echt middenin Chinatown te zitten met een prachtige pagode tempel om de hoek, helemaal geweldig! 's avonds nog even de nachtmarkt op en dan naar bed, kapot!

's morgens ontbijt zoeken, best lastig zoals altijd. Naar de metro een ez-link kaart kopen en naar Orchard road, de winkelstraat van Singapore, het loopt over van de ene mall in de ander helemaal geweldig vond Nans het.
Om een uurtje of 4 helemaal kapot van het winkelen en niet eens de helft maar gezien te hebben weer terug naar ons hotelkamer, ff uitrusten. Daarna de Chinatown food street op en daar heeeerlijk eten, onze zere voetjes even laten masseren. kortom een geweldige dag.

Vandaag zijn we naar Universal Studios Singapore (USS) geweest, en dat was echt geweldig! Gelukkig besloten we bij de ingang een Express kaart te nemen en dat was een goeie keus, wachtrijen van soms 30 minuten en meer, liepen we zo voorbij en stonden meteen vooraan. Zijn geld meer dan waard. De attracties waren goed opgezet en de rollercoasters waren ook het einde volgens Rien. Maar het mooiste was toch echt de 4D voorstellig van de Transformers. Op de terugweg even gestopt bij de grootste mall van Singapore, maar daar was weinig aan. Na het eten naar de Garden by the Bay, een soort ecologische tuin die 's avonds wordt verlicht, best apart om dat te zien. Nog even via een deel van het F1 circuit op zoek gegaan naar het Raffles hotel, maar dat bleek te ver weg.
Uitgeput weer terug naar ons hotel.