In Kiwiland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rien & Nans - WaarBenJij.nu In Kiwiland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rien & Nans - WaarBenJij.nu

In Kiwiland

Blijf op de hoogte en volg Rien & Nans

07 Juni 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Jeeeej eindelijk zijn we in Nieuw-Zeeland!!! Wat een vreselijke hoeveelheid tijdzone's!! Pff, kapot en gebroken en weer kapot maar wel fantastisch.
Het is niet te vergelijken met Azie, we moeten zelfs naar een Starbucks voor Wifi!!
Maar goed. het is hier een smeltkroes van mensen, Aziaten, Engelsen, Maori en alle dingen die ik niet weet, volgens mij ook Japanners...
Het eten is precies hetzelfde, gisteren aten we Mexicaans, vanmorgen Franse Croissants, vanmiddag Indonisische nasi en sate en vanavond hadden we Vietnameese Pho!! Nou vraag ik je! We zitten met ons hotel midden in het centrum, helemaal geweldig, veel winkeltjes en eetgelegenheid. Vanmiddag is Rien nog bij een lokale kapper geweest en die gaf een hopelijk goede tip over autoverhuur, dat moeten we ook nog even regelen...Morgen moeten we alweer ons eerste hotel hier verlaten naar een hotel 1km verderop, vanwege de rugby wedstrijd van de All-Blacks die we gaan zien. Natuurlijk had het eerste hotel geen kamers meer, vandaar de verhuizing. Hopelijk hebben ze in dat hotel wel Wi-fi, dan kunnen we wat meer posten. Maar dat zal de aankomende dagen sowieso wel wat minder worden als we eenmaal aan het rondreizen zijn.

• 07 Juni 2013 - 12:42

Beppie:

Ben wel blij dat ik eindelijk weer echt wat hoor van jullie hoorrrr!!
    Beetje jammer, dat gebrek aan WiFi... Wel gek dat ze zo hetzelfde eten hebben als hier ook, haha.
    Op die Pho na dan....

• 08 Juni 2013 - 19:31

Rrrest:

Heb effe gewacht met reactie. Nog wat gezien van de GORDEL VAN SMARAGD, het eeuwig groene
    indonesia ? (waar naar het schijnt ik geboren ben). Nu dan, gefeliciteerd op 9 juni 2013, met je verjaardag
    Nans en Rien ook natuurlijk. In holland hebben we alweer TWEE zomerdagen achter de rug, maar het weer
    lijkt hier meer op dat van Engeland. Have Lots of Fun, Pappie.